Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 16 Jan 2021 20:56:15 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Jan 2021 20:47:55 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <rtvftc$1rp$1@dont-email.me>
 od heby <heby@poczta.onet.pl>  :

>Mam laptopa z eSata, z informacją w instrukcji że jest hotswap (bodaj,
>instrukcji już nie mam, ale pisali o tym, pamiętam). Przeleciały przez
>niego Vista,Win7,8,8.1 i 10.
>
>Ładnie wykrya nowy dysk.
>
>Problem jest z wyjęciem. Dysk nie znika z listy, przez kilka minut.
>Potem znika sam z siebie. Na wszystkich OSach.

Też tak mam, ale nie na wszystkich komputerach, dysk długo wisi i po minucie
znika, w tym
czasie system nie chce wykryć nowo wpiętego dysku.
To mi wygląda na problem sysemu operacyjnego, ale nie jestem pewien(może być
wina
syfiastego biosu).