Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pieniądze leżą na ulicy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pieniądze leżą na ulicy
From: Eneuel <eneuel@gmail.cm>
Date: Sat, 12 Dec 2020 18:17:04 +0100

Ale nie interesuje L4... Nie tylko dlatego, że łamią się
+ Ale mnie interesuje L4... Nie tylko dlatego, że łamią się

Procenty składek (społecznych i chorobowych) też ustala rząd...
+ Procenty składek (społecznych i zdrowotnych) też ustala rząd...

Wypadkowa to nie jakieś 1.67% przykładowo -- to obszerna praca,
niemal już skromna praca naukowa... Słyszałem o doktoracie na
jednej kartce papieru -- ZUSowa broszura wypadkowej to wiele
takich doktoratów... ('wypadkowa' to nazwa składki)

Społeczne dzielą się na wiele podskładek.... Składki dzielą się

Ekipa PiS postrzega przyrost PKB w KOMPLIKOWANIU, nie zaś
w upraszczaniu...

Ekipa PO-PSL nie była lepsza?
 - samochody okołociężarowe z ich Lisakami
 - przewrotny VAT27

PKB rośnie a bezrobocie maleje -- muszę chyba zatrudnić profesjonalnego
detektywa, który rozstrzygnie merytorycznie i odpowiedzialnie -- zaliż faktura dotyczy Towarzysza Pracy, czy nie... Tak z KAŻDĄ transakcją...

Morawiecki ma talent...

PMMorawiecki niedawno w sejmie chwalił się wzrostem zatrudnienia (między
innymi detektywów i księgowych do: JPK, MPP, GTU, TP, elektronicznej
folii plastykowej?) itp. osiągami... Wiosną chwalił się skutecznością
walki z CoViD19. Po prostu Zielona Wyspa!!!

Baśniowe życie!!! https://youtu.be/vbhfMs-ZX9M Kopciuszek/Cinderella

Pamiętam Cinderellę, bo napisałem o niej swe pierwsze wypracowanie -- na
pięć stron... Nieskutecznie modliłem się, by nauczycielka nie sprawdzała
mego ,,dzieła'' -- całość pomalowała czerwonym kolorem... Ostatecznie zyskałem ,,uznanie'' ;) w oczętach nauczycielki... Pierwsze i zarazem ostatnie wypracowanie po angielsku? Może i tak... Innych nie pamiętam...

--
Ene