Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 12 Dec 2020 18:11:35 +0100
Nietypowo.

Mam podkładkę pod mysz, Gembird MP-GAME-L:
https://gembird.com/item.aspx?id=8619&lang=pl
Taka materiał na wierzchu, guma lekko spienionapod spodem.

W oryginalnym pudełku była zwinięta i źle złożona - zawinął i złożył się róg podkładki w stronę materiału. Teraz jak rozwinę podkładkę na stole, to jest ten róg odgięty pod kątem prostym do góry.

Da się to jakoś ułożyć, czy podkładkę mogę wyrzucić do śmietnika?
Odpada przyklejanie do stołu na silikon ;)

(nie mam paragonu, przeleżało też to u mnie z półtorej roku w pudełku, teraz znalazłem w szafie głęboko i wyciągnąłem)

zdrówko

--
Irokez