Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] hdd extended test - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] hdd extended test - problem
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 13 Dec 2020 15:16:19 GMT
Witaj Olaf Frikiov Skiorvensen, 12 gru 2020 w
al28tf9e9q7htfld6nts7rj3odq6huqr4o@4ax.com">news:al28tf9e9q7htfld6nts7rj3odq6huqr4o@4ax.com napisałeś/aś:

> Wcale nie przypadkiem, dnia 11 Dec 2020 12:34:32 GMT
>  doszła do mnie wiadomość
>  <5fd36758$0$508$65785112@news.neostrada.pl> od pueblo
>  <nomail@nomail.pl>  :
>
> O ile mnie pamięć nie myli, to wewnętrzne procedury testowe anuluje
> utrata zasilania lub wydanie dyskowi specjalnej komendy, więc
> obstawiam przerwę w zasilaniu(klasyczne dla rozdziamdzianego
> sprzętu). Kupić kieszeń, która nie rozdziamdzia się po
> kilkudziesięciu podłączeniach kabla/dysku to może być wyzwanie.

To była nowiutka obudowa za całe 3 dychy Gembird EE2-U3S-2. Jak już
pisałem wygląda na to, że są jakieś problemy, jeśli podłączy się ją pod
port usb2.0. Pod 3.0 jeszcze nie uświadczyłem, choć mocno nie
testowałem.

Swoją drogą. Czy w jakichś droższych obudowach też jest tak
beznadziejnie zaprojektowane podłączanie obudowy do złącza sata? Mam na
myśli, to że złącze obudowy trzyma się na płytce tylko na pinach(?) i
sprawia wrażenie, że łatwo je wyłamać. No - na pewno trzeba to
ostrożnie podłączać do dysku.