Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PCIe->NVMe, ale z biosem.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PCIe->NVMe, ale z biosem.
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 19 Nov 2020 11:58:04 GMT
On 2020-11-19, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Są serwerowe. Ale to już raczej tylko prawdziwe kontrolery RAID, często
> jeszcze ze sprzętowym cache. Natomiast jak dorwiesz jakieś wykastrowane
> gówienko typu PERC H310, to może się okazać, że w cywilnym komputerze
> nie pójdzie.

W jakim sensie, żeby z tego bootować? Bootowania akurat nie sprawdzałem,
ale odpalałem różne tego typu kontrolery (starszej daty), głównie SAS
LSI, ale też P410, wszystkie na cywilnych płytach, wsadzone w slot
grafiki i chodzą bez problemu. Bios kontrolera zgłasza się normalnie
przy starcie.

--
Marcin