Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności, pen PNY

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności, pen PNY
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 17 Nov 2020 23:48:59 +0100
"ąćęłńóśźż"
Najszybszy z moich to leciwy PNY Elite 3.0 (128 GB)

Zapodajcie obywatelu test waszego pena programem ATTO disk benchmark
https://www.dobreprogramy.pl/ATTO-Disk-Benchmark,Program,Windows,27685.html
Interesuje mnie ile na USB2.0 wyciągnie twój PNY
Jeżeli znasz jakiś pen ale jako fabryczny tylko USB 2.0, który jest w stanie wysycić przepustowość USB2.0 to wskaż. Z tego co widzę jeżeli coś umie wysycić złącze 2.0 to póki co były to peny 3.0
Te 2.0 jak widać upychane w środku wolniejszymi kostkami.
Najlepszy mój pen USB 3.0 wpięty na USB2.0 uzyskał dla zapisywanych bloków powyżej 64KB na FAT32 26-32MB/sek zapis, odczyt 30-32MB/sek.