Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 21 Oct 2020 08:55:26 +0200
Przykładowo kiedyś testowałem swoje karty i pendrive'y:

Lexar Professional SDXC 128GB V60 II 1667x (Taiwan) + czytnik Kingston
MobileLite (Realtek USB 3.0 Card Reader):
Write speed: 41.46 MB/Sec
Read speed: 39.72 MB/Sec

Lexar Professional SDXC 128GB 400x (Korea) + czytnik Kingston MobileLite G3:
Writing speed: 39.5 MByte/s
Reading speed: 62.1 MByte/s

Adata ue700 Pro 128GB (2020 r.):
Writing speed: 39.7 MByte/s
Reading speed: 89.9 MByte/s

PNY Turbo 128GB (2014 r.?):
Writing speed: 46.5 MByte/s
Reading speed: 97.5 MByte/s

Samsung microSDXC EVO PLus U-3 64GB
Writing speed: 54.3 MByte/s
Reading speed: 71.2 MByte/s

W sieci jest parę stron z rzetelnymi testami użytkowników.
Zależy, co tam nagrywasz - te przysłowiowe filmy czy pliczki po 163 bajty w
rozbudowanym drzewie katalogów.

-----
Od ręki mogę mieć zapis 40MB/s, w miarę pewny i to na razie jedyny pendrive co do którego wiem że tyle osiągnie i dalej jest do kupienia, ale czy to sufit tanich pendrive?