Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 20 Oct 2020 19:54:07 +0200
On 20/10/2020 16:20, ąćęłńóśźż wrote:
Szukaj USB 3.0 lub 3.1, zacznij może od Amazona i opinii klientów.

Tą lekcję już odrobiłem.

1) napisanie na opakowaniu 3 lub 3.1 nic nie kosztuje, nawet jeśli to jest usb 2.0.

2) opinie klientów mylących MB z Mb, zapis z odczytem, czy używający profesjonalnego miernictwa typu "szybko przegrywa filmy" są mało sensowne.

3) producenci eksponuja odczyt, ale nie pokazują zapisu. Często nie ma śladu specyfikacji, nawet w "profesjonalnych" firmach nie ma się jak dostać do tabelki z parametrami bo jej nie ma.

4) popularne są często podrabiane. Wręcz profesjonalnie.

Pytam właśnie o opinię na grupie dlatego że standardowe googlanie daje szum marketingowo-suwerenowy i nic z tego nie potrafie sensownego wyjąć.

Od ręki mogę mieć zapis 40MB/s, w miarę pewny i to na razie jedyny pendrive co do którego wiem że tyle osiągnie i dalej jest do kupienia, ale czy to sufit tanich pendrive?