Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 13 Oct 2020 13:36:09 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 12:45:40 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <rm40i9$79f$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :
>>> ok., ale podejrzewam, że raczej monitor mi pada, albo coś nie tak z

>Monitor mam tylko jeden. Po co zawalać mieszkanie monitorami.

To jeszcze podaj co to za monitor(model) co za karta(model) i jakim kablem są
podłączone(HDMI/D-sub/DVI).