Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Tue, 13 Oct 2020 16:53:37 +0200
W dniu 2020-10-13 o 13:36, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 12:45:40 +0200
  doszła do mnie wiadomość  <rm40i9$79f$1@gioia.aioe.org>
  od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :
W dniu 2020-10-13 o 10:14, mirekc pisze:
W dniu 11.10.2020 o 23:34, Animka pisze:
Po wychodzeniu za stanu uśpienia czy z wyłączenia przyciskiem i
włączenia monitora litery na paskach drgają (normalnie jak jakaś
dyskoteka). Wszystko sprawdzałam: karta graficzna ok, monitor niby też
ok., ale podejrzewam, że raczej monitor mi pada, albo coś nie tak z
zasilaniem. Przez to drganie liter na paskach aż kręci mi się w głowie.
Drganie po jakimś czasie ustaje, ale przecież tak nie powinno być.

Jest jakiś problem ze sprawdzeniem na innym monitorze? Sporo
potencjalnych możliwości dałoby się w ten sposób wyeliminować.

Monitor mam tylko jeden. Po co zawalać mieszkanie monitorami.

To jeszcze podaj co to za monitor(model) co za karta(model) i jakim kablem są
podłączone(HDMI/D-sub/DVI).

Monitor Philips, już nie nowy. Nie ma sensu podawać parametrów, bo chyba będę musiała kupić jakiś inny. Wszystko w parametrach jest w porządku. Być może UPC coś nabruździło w kablach w skrzynce i do mnie dochodzi felerny sygnał internetowy, bo dzieje się to tylko w przeglądarce Firefox i Hamsterze (w menu na górze okna). Komputer wychodzi ze stanu uśpienia i potem ta dyskoteka. O dziwo, teraz sprawdziłam uśpienie i dyskoteki nie było, natomiast po wyłączeniui włączeniu monitora przyciskiem napis Philips się zwężał i drżał jakby jakieś spięcie było, ale już w oknach FF i Hamstera nic nie "tańcowało". Nie wiem już co o tym myśleć, ale raczej myślę, że monitor pada.

Widziałam używane monitory jakie by mnie interesowały, ale sprzedawca napisał, że mogą zawierać na ekranie jakieś plamki czy odbarwienia lub małe ryski, a ludzie kupują po kilka sztuk. Warto takie coś kupić?

Przykładowo ten:
https://allegro.pl/oferta/monitor-led-eizo-ev2316w-1920x1080-tn-bialy-9475824963

--
animka