Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RTX3070/80

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RTX3070/80
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 28 Sep 2020 12:23:44 GMT
On 2020-09-28, kosmos <kosmos@upc.pl> wrote:

> Przez weekend pobawiłem się FS2020 na GTX 1060 (W MIARĘ porównywalna do
> 1660). Nie spędziłem w grze zbyt dużo czasu, ale trochę polatałem nad
> Warszawą różnymi samolotami.
> Gra dla mojego monitora (1920x1080) zaproponowała domyślnie wysoki
> poziom detali i przy takich ustawieniach w zasadzie nie jest źle i da
> się grać, ale zdarza się, że płynność spada (nie wiem o ile/do ilu
> klatek na sekundę, ale jest to odczuwalne). Jeśli będę jeszcze w to
> grał, to pewnie jednak obniżę nieco poziom detali dla większego komfortu.
> [...]

Generalnie mam podobne odczucia. Poprawa po przejściu z 1050 na 1660S
jest wyraźna ale szału nie ma. Płynność, co zrozumiałe, zalezy w dużej
mierze od ilości obiektów i jeśli jest ich zbyt wiele, to praktycznie
przy dowolnym ustawieniu zaczyna "szarpać". Jest to zresztą zgodne z tym
co gdzieś-tam przy benchmarkach wyczytałem, że są lotniska czy tez
okolice, gdzie nawet najlepsza testowana grafika (2080) w trybach
dalekich od ultra osiąga średnio ledwo kilkanaście fps.

--
Marcin