Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RTX3070/80

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RTX3070/80
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 19 Sep 2020 12:17:48 GMT
On 2020-09-19, pioruns <www@website.com> wrote:

> Czy twoja gra chodzi na maksymalnych ustawieniach? Jeśli tak, to nie
> zmieniaj GPU. Kup wtedy, gdy będziesz potrzebował. Na tym rynku każdy
> kwartał później odłożony zakup oznacza realny zysk wydajności za tą samą
> cenę.

Zapomniałem dodać, że mam gtx 1050. Jest poniżej zalecanego minimum dla
ww, co w tym przypadku oznacza Radeon RX 590 / GeForce GTX 970 lub
lepsza. Daje się tym bawić ale nawet na wszystkich ustawieniach "low"
nie ma płynności.

Nie jestem graczem, nie chcę wydać kupy kasy na jakąś wypasioną kartę,
nawet tych 700 USD na tytułową RTX3070. Prędzej coś w okolicy 1/3 tej
kwoty.

--
Marcin