Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RTX3070/80

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RTX3070/80
From: kosmos <kosmos@upc.pl>
Date: Mon, 28 Sep 2020 09:43:54 +0200
Się podczepię. Czy GTX 1660 Super to rozsądny wybór, w sensie szeroko
rozumianego kompromisu ceny, wydajności i trosk świata współczesnego?
Powiedzmy, że w tej chwili najbardziej wymagające co mam to Flight
Simulator 2020. Na razie razie FHD. Również: czy jest coś co warto
rozważyć, jako bardziej wydajne/przydatne co da się kupić za niewiele
większe pieniądze?

Przez weekend pobawiłem się FS2020 na GTX 1060 (W MIARĘ porównywalna do 1660). Nie spędziłem w grze zbyt dużo czasu, ale trochę polatałem nad Warszawą różnymi samolotami. Gra dla mojego monitora (1920x1080) zaproponowała domyślnie wysoki poziom detali i przy takich ustawieniach w zasadzie nie jest źle i da się grać, ale zdarza się, że płynność spada (nie wiem o ile/do ilu klatek na sekundę, ale jest to odczuwalne). Jeśli będę jeszcze w to grał, to pewnie jednak obniżę nieco poziom detali dla większego komfortu. Jeżeli planujesz w tej konkretnej grze spędzić więcej czasu i nie chcesz iść na kompromisy jakościowe, to podpowiadałbym jednak zakup mocniejszej karty.