Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] RTX3070/80

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] RTX3070/80
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 20 Sep 2020 12:23:45 GMT
On 2020-09-19, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

> Chyba nie.
>
> Zobacz to:
> https://www.youtube.com/watch?v=pnUcuCZ-iMY

1660 Super wytypowałem na podstawie cen z Amazona i:
https://www.techspot.com/article/2085-microsoft-flight-simulator-2020/
https://www.tomshardware.com/features/microsoft-flight-simulator-benchmarks-performance-system-requirements

Interesujące, że w testach Tom's Hardware, plasuje się przed 1070.

Wygląda zresztą, że ten Flight Simulator jest to bardzo wymagająca
zabawka.

--
Marcin