Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ceny ssd i reszty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ceny ssd i reszty
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 25 Jun 2020 09:27:38 GMT
Witaj PiteR, 25 cze 2020 w news:XnsABE7579C38871PanElektronik@127.0.0.1
napisałeś/aś:

> in <news:5ef3cb6d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>

> Pomyśl ze swojego punktu siedzenia i tak pomyśla miliony.
> Nie chcę już ssd na SATA. Niepotrzebna mi wieksza pojemność. Dane
> trzymam na hdd lub bluray lub w chmurze. 128 czy 256 żadna różnica.
> Chcę szybkości na M2. Nowe płyty mają już po dwa sloty M2. Lud tez
> mówi "o jak fajnie dysk bez kabli". Płyteczka pcb bez potrzeby
> produkcji plastikowej obudowy Lubię To. Także kupuj bo nie zdążysz
> zanim zakończą produkcję ;)

Gdzieś czytałem, że już teraz 99% laptopów sprzedawanych w Europie Zach.
(tak to zaznaczono - że zachodniej he he) będzie miało jako podstawowy
dysk ssd. Może się mylę, ale w niższej półce cenowej bedą to pewnie nadal
SATA.  A ile zostało jeszcze starszych laptopów gotowych do
zmodernizowania. Wtedy tak szybko produkcja ssd sata się nie skończy.