Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy kupić grafikę?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy kupić grafikę?
From: alsor@interia.pl
Date: Wed, 27 May 2020 08:45:13 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 26 maja 2020 19:02:34 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

> Nieprawdą jest jakoby.
> Zestaw AMD x64 + onboard nforce4 -> youtube się tnie.
> Po dodaniu GT1030 youtube śmiga. No prawie, ale jest spokojnie używalne.

Jakieś głupoty opowiadasz.

filmy na youtube, czy dowolne, normalnie chodzą
nawet na starych pecetach - z marnym pentium 4
i dowolna grafika 200 MHz.

Mam nawet taki stary pecet z Radeonem 550 + P4, no i z filmami nie widzę
problemów...

4k to nie odpali, oczywiście, bo ta karta ma
maks. rozdzielczość chyba z 1900 x ?;
no, ale gdyby mogła włączyć 4000, pewnie też by to poszło... od biedy,
bo to jedynie 4x więcej obliczeń.