Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy kupić grafikę?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy kupić grafikę?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 23 May 2020 22:52:54 +0100
in <news:r9n4gv$1ijq$1@gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

> Mam GT 1030 w takim archaicznym komputerze Fujitsu-Siemens. Z tą
> kartą wszystko działa znacznie szybciej. Tzn. na grafice on-board
> nforce4 komputer jest praktycznie nieużywalny, a po wsadzeniu
> GT1030 daje radę przeglądać internety itp.

Dobra kurier przywiózł paczkę. Mogę się wypowiedzieć.

Kartę kupić warto, mawet jak sie nie gra. Umożliwi osiągnięcie
rozdzielczości 4k w 60fps. Zoom dla pulpitu ustawiamy na 200%.

Trzeba się pogodzić, że stare programy nie będą ładnie wyglądać bo
powstały w czasach zamierzchłych (DPI awareness) czyli nie skalują się.

Może być problem z programami do zrzutu ekranu zrzut full screen to
będzie lewa gorna ćwiartka x 0,1920 y 0,1080. W niektórych programach
kursor wariuje, ucieka poza okno lub w róg. Na nowo trzeba sobie
dopasować czcionki.

Ale kursor naoliwiony że hej, wszystko chodzi żwawiej,
koniec z kurtynami i oczy pdpoczywają :)

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę