Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop
From: Janusz <janusz_kk@o2.pl>
Date: Sun, 10 May 2020 22:41:20 +0200
Lampy błyskowe, ciśnieniomierze naramienne i nanadgarstkowe, stacje pogody,
ultradźwiękowo-laserowy dalmierz, golarki, wkrętarki, telefon komórkowy
Motoroli, pulsoksymetry, oświetlenie, a nawet piloty do TV itp. zegarki... ;)
Wszędzie eneloopy sprawdzają się i zazwyczaj (nie wszędzie porównałem)
To prawda, enelopy są de best, mam aparat nna dwie baterie AA i zawsze był z nimi problem, akumulatorki różnych firm, podobnie, dopiero z enelopami mam spokój.

--
Janusz