Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odra

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odra
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 3 May 2020 19:58:54 +0200
Zatkałem raz Odrę w ośrodku obliczeniowym Politechniki.
Liczyliśmy płytę (płaską na naprężenia od obciążenia) miało być 200 punktów.
No to zrobiłem siatkę 200x200 (szczęśliwie już na SeeChecku czyli z monitora
nie na kartach).
Jak ośrodek stanął na czterdzieści minut to coś mnie tknęło, że to ja (od
dziecka tak miałem ;))
Profesor prosił o 200 punktów czyli siatkę np. 10x20, a ja się spóźniłem
spytałem kolegów i zrozumiałem 200x200 ;-)
A Odra poczciwa, po trzech kwadransach namysłu wydrukowała moją siatkę 40
tysięcy punktów na drukarce wierszowej ;-)

-----
Komputer jak komputer, ale perforowanie kart to dopiero była historia!