Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odra

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odra
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 8 May 2020 01:37:31 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5eb4709e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

"Trefniś" op.0j8dx3gomtaby1@tncap.home

T> : Jesteś lepszy od swojej reputacji.

Coś konkretnego potrafisz napisać czy jedynie umiesz naśladować
uniwersalnego psa szczekającego ~zawsze tak samo -- HAU, Hau, hau... ;)

  https://pl.wikipedia.org/wiki/8,8_cm_Flak_18

Wskaż w ww. dziale Odrę lub inny Ren. ;)

Ren bądź Men -- chyba Men lepiej pasuje do Odry, bo
jest i Frankfurt nad Menem, i Frankfurt nad Odrą.

   https://www.defence24.pl/nowy-rekord-celnego-strzalu-snajpera-35-km

   Nowy rekord celnego strzału snajpera - 3,5 km
   23 czerwca 2017, 12:16

Być może teraz jest to już stary rekord? Raczej niekoniecznie.

Czołgi strzelają celnie na 5 km, nierzadko pociskami kierowanymi.

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Rozłożenie obciążenia na 4 dyski (RAMdysk, NVMe, hybryda SSHD i szybki HDD)
dało bardzo *dobre* efekty! Wreszcie można jednocześnie: apgrejdować 64W10,
skanować dyski w poszukiwaniu szkodników [ciekawe, czy także w poszukiwaniu
SC2] i bez lagowania otwierać to i owo... Uruchamianie programów jest teraz
niewiarygodnie szybkie!! Start z hybrydy trwa długo -- zdecydowanie ponad
minutę od momentu wybrania systemu a tuż po wystartowaniu trzeba zaczekać
na rozsądne zachowanie 64W10... Zamykanie na hybrydzie trwa bardzo długo!!!
Zaraz rozmnożę to, co mam na hybrydzie -- sklonuję tak, by mieć dwie kopie
do kruszenia na każdym dysku.... Jeszcze nie zadawala mnie do końca rezultat,
ale kopię wykonam, choć to hybryda... Gdy już uznam, że czyszczenie mam za
sobą -- sklonuję na SSD, by zobaczyć, co z tego wyrośnie.

Wkrótce ponoć ma być kolejna duża aktualizacja -- majowa.

Chyba z klonowaniem 64W10 na SSD zaczekam do tej aktualizacji. Może też
pokombinuję do tego czasu -- system będzie częściowo na hybrydzie, częściowo
na szybkim HDD, częściowo na NVMe a drobiazgi będą na RAMdysku...

Czyż to nie absurd?!?! Kesze dyskowe w RAMce, ale RAMdysk jest przydatny...

Jak mieć hiberfile i swapfile na niesystemowym dysku?
Próbował ktoś szczęścia w oszukiwaniu Windows?

Do Trefnisia i jemu podobnych -- niby można wskazać wprost miejsce na swapfile,
ale 64W10 na systemowym też będzie miał mały (chyba 512 MB) swapfile...

Hiberfile przy 12 GiB RAM to prawie 5 GB.
Pomysł mam, ale czy zadziała?...

Chciałbym startować z NVMe, ale swapfile i hiberfile mieć poza nim.
Podobnie z keszami i innymi śmieciami -- chcę to mieć poza systemowym.

12 GiB dla 64W10 to dla mnie mało. Żałuję, że nie mam przynajmniej 16 GiB...