Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Sat, 25 Apr 2020 12:50:33 +0100
On 25/04/2020 11:00, z wrote:

> Jaka to stacja?
>
> Mam Loglinka. Dwa duże dyski ciągnie a że się grzeją to pewnie dlatego
> że wyciągnięte ze starego serwera za grosze. Przetestowałem SPRAWNE.
>
> PS. 3 godziny już minęły a jeszcze nie skończył ;-(

Dyski gdy mają wysoką temperaturę zbyt długo to się niszczą/zużywają
(szybciej) to uważaj, lepiej chłodzić jak masz możliwość

Bluendless HD05, made in china
Ma mały zasilator gniazdkowy rzekomo daje 36W
Zgrywać z jednego dysku zgrywa. Ale dwóch naraz już nie obsłuży za
bardzo, nie polecam ;)

--
pozdrawiam,   pioruns