Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 25 Apr 2020 12:05:41 +0200
Mam co prawda ich inną stację, ale mogę polecić markę Fantec.
Jeżeli tylko się da, to stosuję eSata zamiast USB.
Przy podłączeniu eSata nie możesz mieć jednocześnie podłączonego USB, bo komp
głupieje.
Kopiowanie 1,5 Tera zawsze będzie trwało.
Przy szybkich HDD masz szansę na 140 MBps która będzie spadać do środka dysków, przy wolnych 80 MB/s która też będzie spadać do środka.
Więc policz sam.
Klonowanie 3-4 TB trwa nawet parę dni.
Klonować z A na B stacją można nawet bez komputera?
Przed klonowaniem zrobiłbym defragmentację dysków.

-----
Trochę z nudów a trochę z potrzeby testuję właśnie KLONOWANIE A na B
Może mam za duże te dyski 1,5 Tera.
Takie klonowanie przyciskiem trwa kilka godzin a dyski się grzeją
Stacja ma też eSATA ale to łącze jakoś mi nie leży bo połączenie jest NIESTABILNE i działa na jeden dysk.