Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Sat, 25 Apr 2020 10:53:48 +0100
On 25/04/2020 08:09, z wrote:
> Mam taką stację na usb 2.0
> Trochę z nudów a trochę z potrzeby testuję właśnie KLONOWANIE A na B
> Może mam za duże te dyski 1,5 Tera.
>
> Takie klonowanie przyciskiem trwa kilka godzin a dyski się grzeją (taki
> model)
>
> Dlatego planuję kupienie takiej stacji ale na USB 3.0.
>
> Tylko czy KLONOWANIE będzie szybsze?
> W reklamach piszą o zajebistych transferach.
> A w rzeczywistości jak to wygląda?
>
> PS. Stacja ma też eSATA ale to łącze jakoś mi nie leży bo połączenie
> jest NIESTABILNE i działa na jeden dysk.

Mam stacje na dwa dyski, USB 3.0, ale dwóch 3.5" dysków nie pociągnie bo
chyba prądu za mało daje i nie wyrabia lol.
Ale transfery z talerza na PC i spowrotem są znakomite. Jak znajdziesz
stację, która będzie działać wg specyfikacji i dwa dyski uciągnie, no to
transfery na pewno będziesz miał lepsze niż na USB 2.0.

A jak Ci się dyski grzeją to dalej się będą grzać. Położ mały wiatrak
obok i chłodź te dyski. Dyski nie lubią przekraczać temperatury
zalecanej przez producenta, zazwyczaj 40-kilka stopni. Im zimniej tym
lepiej.

--
pozdrawiam,   pioruns