Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Szerokokątna kamera, tania, na monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Szerokokątna kamera, tania, na monitor
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 24 Apr 2020 19:59:57 +0200
Cześć.

Elearaning pełną parą.

Mam w domu kilka kamer ale to tania chińszczyzna z optyką typu dziurka od klucza. Kąt widzenia, zgaduje, rzędu 30 stopni. Pewnie takie coś łatwiej zrobić niż szerokokątną.

Przy siedzieni w odległości 1m od monitora widać 2/3 głowy...

Ma ktoś może jakiś model kamery która:
1) jest tania
2) nie musi być wysokorozdzielcza, HD nie ma znaczenia, 640x480 całkiem spoko.
3) ale jest szerokokątna
4) ... i łatwa do przymocowania do monitora.

Może nie być markowa. Ba, może być marki Powasonic jeśli takie są.

Szukanie tego po sieci kończy się albo tym że parametru "kąt" nie ma, albo piszą wyssane z chińskiego palca bzdury (wiem bo mam kilka modeli). Potrzebuje rady kogoś kto kamerę posiada i może powiedziec "tak, ten model ma szeroki kąt".

Bajery jak doświetlanie, mikrofon itd sa bez znaczenia.

PS. Używam kamery sportowej jako workaround, ale ona ma znowu bardzo opóźnione video względem audio z mikrofonu komputera. Wole dedykowany webcam.