Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szerokokątna kamera, tania, na monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szerokokątna kamera, tania, na monitor
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 25 Apr 2020 13:09:26 +0200
On 25/04/2020 11:49, Uncle Pete wrote:
Możesz spróbować czymś przymocować szerokokątna nasadkę do smartfona,

Już próbowałem. Skajnie deformuje obraz, cięzko to też przymocować do typowego webcama gdzie fizycznie kamera jest głęboko (w telefonie zaraz pod osłoną). Obawiam się że kamera szerokokątna to nie tylko wypukła soczewka z przodu ale troche softu prostujacego obraz w samej kamerze. Tak przynajmniej robią wszystkie znane mi kamery sportowe z kątem widzenia około 120 stopni.