Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 22 Apr 2020 21:23:14 +0200

"Adam" r7nfm3$hf7$1$Adam@news.chmurka.net

Teoretycznie powinieneś dostać SMS z linkiem do tapety.

Dostaję m@il z QRkodem -- mógłbym ten QRkod wrzucić do telefonu.
Najwygodniej jako tapetę, ale mógłbym też jako zwykły obrazek,
gdyż telefon ma stosowną przeglądarkę.

Na urządzeniach androidowych działa to poprawnie.

Owszem.

Czy u Ciebie SMS jest w stanie zawołać przeglądarkę z kodem QR?

Zapewne tak, ale nie via 3G/4G a via 2G, co dużo kosztuje.

Inna możliwość: wgrać dowolną ilość kodów QR jako grafiki i pokazywać je po kolei maszynie.

Można tak.

Albo wydrukować na papierze.

Być może maszyna przeczyta, choć telefon inaczej świeci niż papier odbija.

Odbierałem w dwóch maszynach. Jedna klawiszowa, druga tylko dotyk. Ze względu na lenistwo ;) oraz z ciekawości wolałem sobie wydrukować kody na papierze, aniżeli bawić się smartfonem - jeśli miałem równocześnie kilka przesyłek. Obie maszyny odczytywały wydruki raczej bez problemu. Problemy najczęściej bywały przy ostrym słońcu.
Teraz otwieram skrzynki w zasadzie tylko zdalnie.

--
Pozdrawiam.

Adam