Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Mon, 20 Apr 2020 20:19:49 +0200
W dniu 20.04.2020 o 18:17, alsor@interia.pl pisze:

gdy mamy interent na linii telefonicznej,
wówczas wszystko biegnie tym samym kanałem,

Tak z grubsza.
Przyjmujesz pokarm stały i płyny tym samym kanałem, a wydalasz dwoma.
Łapiesz tą analogię.

A. z dowolnego telefonu można dzwonić na dowolny inny telefon - komórkowy jak i
stacjonarny

No popatrz, a ja ze swojej Noki nie mogę się dodzwonić do mojego Samsunga, oba leżą obok siebie na stole.

C. przekierowanie strumienia danych z internetu na telefon i odwrotnie,
jest tu koniecznie, więc możliwe: i do tego zupełnie niewykrywalne dla
operatora!

VoIP się to nazywa i znane jest od co najmniej dwóch dekad.

Do roboty!

No już zrobiliśmy, wykazaliśmy twoje nieuctwo i dyletanctwo.