Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?
From: alsor@interia.pl
Date: Sun, 19 Apr 2020 12:27:15 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 19:46:18 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

> a jakbyś chciał się rozliczac za impulsy?
>
> Bo programiki wymagają rejestracji i doładowania zł.

przecież mam podłączone łącze, więc rozliczam się z abonamentu za internet.

przepustowość internetu wynosi do 100 Mbits/s - no i po co mi więcej?

do full HD filmów - z dźwiękiem!, wystarcza 5 Mbits/s,

do gadania przez telefon wystarczy zapewne 0.1 Mbit/s...

a do smsów 1 bit/s z powodzeniem wystarczy.

Zatem do roboty - rozwiążcie ten problem,
zróbcie to, użyjcie, wymyślcie!, zamiast pitolić po próżnicy!