Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zadzwonić z peceta na telefon?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 19 Apr 2020 22:00:31 +0100
alsor pisze tak:

> przecież mam podłączone łącze, więc rozliczam się z abonamentu za
> internet.

ha ha ha

Jeśli masz neozdradę plus telefon to po linii tel możesz sobie
zadzwonić gdzie chcesz nawet z kompa przez słuchawki o ile masz modem i
modem pozwala wybrac numer. Kasa się zgadza dla tp. Ale wygodniej chyba
podnieśc słuchawkę i wykręcić numer

A jak chcesz z internetu do internetu to też kasa się zgadza.
Skype Viber Whats Up

Ale jakbyś chciał zadzwonić z internetu do telefonu to już kasa nie
zgadza sie dla tp ;) Dlatego nie można.

> przepustowość internetu wynosi do 100 Mbits/s

zazraszczam ;)

--
Piter

człowiek chciał być królem planety