Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 10 Apr 2020 22:34:42 +0200

"Roman Tyczka" 19wowcpbyoms8$.dlg@tyczka.com

Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie
je z rąsi i jeszcze przy tym tak słodko chrząka ;-)

[ma halucynacje?... albo podsłuchuje?... dookoła mnie
watykańskie nabożeństwo... może pomylił źródła podsłuchu...
Usenet chyba jeszcze nie niesie głosu... kamerę zakleiłem,
ale mikrofonu -- nie... nawet jeśli podsłuchuje, nie mnie
podsłuchuje... u mnie prezentuje się Franciszek via TV...]

A mnie ciekawi, jak (albo z czego) zbudowane są pochodnie.
Tradycyjna pochodnia wypala się w przeciągu minut. A oni tam stoją, z pochodni czasem kapie, a zużycia dużego nie widać.

--
Pozdrawiam.

Adam