Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 10 Apr 2020 12:17:24 +0200
On Thu, 9 Apr 2020 22:54:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Nie dziwię się -- nie mają niczego ciekawego do powiedzenia.
> Ci, którzy mają coś do powiedzenia, czyli mają stosowną wiedzę,
> odpowiadają. Wymieniłem trzy osoby odpowiadające, ale
> odpowiadających jest więcej -- choćby niedawny Grzegorz...
>
> Trudno oczekiwać rozsądnych odpowiedzi od RomanTyczki czy Czarka.
> Koty także mogą miauczeć -- ale sensownie raczej nie odpowiedzą. :)

Widzisz Enek, tu nie chodzi o to, że koty, tu chodzi o to, że pierdolisz
jak potłuczony i ludziom szanującym swój czas szkoda go na dekodowanie tego
bełkotu, żeby zgadywać co połeta miał na myśli.

Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych odpowiedzi
relatywnie wzrośnie, gwarantuję.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka