Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Powerbank jako UPS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Powerbank jako UPS
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 04 Mar 2020 08:43:21 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 3 Mar 2020 22:15:23 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e5ec8f8$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
 od Boguś <telemorele@wp.pl>  :
>Potrzebuję zabezpieczyć konsolę meteo (no nieco mniejsze niż PC ;) ) przed
>zanikiem prądu.
>W internecie jest mnóstwo opisów, ale coś mi się wydaje, że nie do końca są to
>poprawne opisy.
>
>Zrobiłem taki zestaw : zasilacz -> powerbank (with Pass Through) -> konsola
>Niby wszystko działa:
>1. powerbank -> konsola działa.
>2. zasilacz -> powerbank -> konsola , konsola działa i powerbank się ładuje.
>
>Problem się zaczyna gdy zaniknie prąd na zasilaczu. Na ułamek sekundy brak
> [...]

Znam(i posiadam) trzy powerbanki, mogące pracować jako UPS, odradzam.
Jak chcesz sobie potestować, to może ten:
http://www.soshine.com.cn/a674.aspx
Lub ten:
https://www.tomopowerbank.com/shop/tomo-m4/