Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Powerbank jako UPS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Powerbank jako UPS
From: Boguś <telemorele@wp.pl>
Date: Tue, 3 Mar 2020 22:15:23 +0100
Potrzebuję zabezpieczyć konsolę meteo (no nieco mniejsze niż PC ;) ) przed zanikiem prądu. W internecie jest mnóstwo opisów, ale coś mi się wydaje, że nie do końca są to poprawne opisy.

Zrobiłem taki zestaw : zasilacz -> powerbank (with Pass Through) -> konsola
Niby wszystko działa:
1. powerbank -> konsola działa.
2. zasilacz -> powerbank -> konsola , konsola działa i powerbank się ładuje.

Problem się zaczyna gdy zaniknie prąd na zasilaczu. Na ułamek sekundy brak zasilania na konsoli, potem zasilanie przejmuje powerbank. Niestety ta krótka przerwa w zasilaniu konsoli powoduje reset konsoli i niestety reset ustawień na konsoli. Potrzebuję takiego rozwiązania jak w prawdziwym UPS tzn zasilanie nie zniknie po wyłączeniu prądu. Czy istnieją takie powerbanki, gdzie na wyjściu nie zaniknie zasilanie mimo wyłączenia prądu na zasilaczu?.

--
 Boguś