Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 6 Mar 2020 16:48:12 +0100

"Trybun" 5e5ccc80$0$17349$65785112@news.neostrada.pl

Bez przesady, mam powody aby twierdzić że nie ma takiego softu!
Jakiego?

Do kopiowania zabezpieczonych płyt.

Zależy od zabezpieczeń, ale są programy lepsze i gorsze.
Chyba nie ma takiego zabezpieczenia, którego nie można złamać.

Możliwe, ja opieram zdanie na czymś co znam i czego używałem. Dla odmiany, program CloneDVD może i do czegoś sie nadaje, jednak na pewno nie jest to kopiowanie zabezpieczonych nośników.

Tak, CloneCD ani razu mnie nie zawiódł.
Mało widziałeś w tym temacie.

Wiedzieć to może i mało wiedziałem, ale miałem ten program.

Ja miałem kilka wersji -- wiem, że tych wersji było bardzo dużo.

ImgBurn też jest w wielu^16 odsłonach.
Ale EAC chyba tylu wydań/wersji nie ma.

W swoim czasie czytałem że i Nero potrafi kopiować zabezpieczone płyty, ale to mit.