Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 3 Feb 2020 10:55:24 +0100

"Trybun" 5e35bc45$0$525$65785112@news.neostrada.pl

520MB, chyba nic, nie mam sposobu aby to sprawdzić. Teraz sobie przypominam że jak partycjonowałem go Magikiem to nie było żadnej ukrytej partycji, to ten program bez mojej wiedzy musiał ją założyć.. Pytanie tylko - po jaka cholerę.. Może na dysku były jakieś dane producenta i ten program przed formatem je ulokował w konkretnym miejscu?

Partycjiner raczej ;) nie dogrywa partycji potajemnie...

Instalowałeś W10 na UEFI/GPT czy Legacy/MBR?
(UEFI wymaga raczej tej dodatkowej partycji)

Używasz Magika, choć reklamowałeś AOMEI?

Partycjoner i owszem - nie, jednak okazuje się że 10ka robi to z urzędu. MBR i tutaj także pojawia się nieplanowana przeze mnie partycja. Podobno 10ka zakłada taką partycję jako magazyn dla kopii bezpieczeństwa.

A bo to idzie spamiętać jakiego programu do partycjonowania używałem w konkretnej operacji,. Wiem jedno - do klonowania i przenosin systemu na pewno używałem AOMEI, natomiast z jakiego programu korzystałem do partycjonowania obecnego dysku to (jak w ruskim dowcipie) nawet na torturach nie zdradzę..;-)