Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sun, 1 Mar 2020 19:06:09 +0100

"Trybun" 5e5a6918$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Może znasz jakiś program do klonowania zabezpieczonych
płyt DVD, taki o sprawności jaką drzewiej;-) miał CloneCD?

Nie znam, ale są o tym całe portale.

Wg Ciebie CloneCD jest sprawny w łamaniu zabezpieczeń?

-=-

Do nieabezpieczonych używam -- EAC do CDDA i ImgBurn do innych.

Bez przesady, mam powody aby twierdzić że nie ma takiego softu!

Tak, CloneCD ani razu mnie nie zawiódł.

Chodzi mi o takie co potrafią coś więcej.  Kilka płyt z grami już ledwo zipie, tak że przydałyby sie kopie na nowych nośnikach.