Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 21 Feb 2020 10:17:29 +0100

"Trybun" 5e4d16f8$0$517$65785112@news.neostrada.pl

32 czy 64?

Bez znaczenia. Ja mam akurat ostatnio
pobierałem 64, ale różnicy do 32 nie ma dużej.

Win10_1909_Polish_x64i ma 4,95 GB (bajtów:
5 317 847 040) więc pewności nie mam.

Ja mam, - najnowsza 10ka z dość dużym zapasem mieści się na normalnej płycie DVD. Zostaje jeszcze nieomal 0.5GB wolnego miejsca.

czy można by przywrócić takiego klona?

Nie każdy klon potrafię przywrócić, ale niemal
każdy i raczej z góry wiem, który nie przejdzie.
(więc zazwyczaj od razu taki klon jest kasowany)
Ogólnie jak z plikiem -- pewności 100% nie ma,
ale niemal 100% jest...

Jeżeli używa się sprawdzonego programu i przenosiny dotyczą jednego nośnika to  nie wierzę że może coś pójść nie tak.. trzeba by o to mocno się postarać..