Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 17 Feb 2020 12:26:04 +0100

"Trybun" 5e48fdbe$0$17365$65785112@news.neostrada.pl

Ale istnieje możliwość taka że XP jest zainstalowany i funkcjonuje na innej partycji niż "C" czy nie?

Istnieje.

Oczywiście mowa o widoku litery dysku spod samego XP.

Dla instalatora W 98 (w trybie graficznym) nie istnieją wcześniej założone partycje, dysk widzi jako całość i taki formatuje i się na nim lokuje. Oczywiście chodzi o brak tolerancji dla innych rozwiązań związanych z powierzchnią dysku tylko na czas instalacji, bo po instalacji można wykorzystywać dysk także na inne potrzeby niż sam W98.

Toteż instalowałem na pustym dysku i kopiowałem na dysk docelowy.

Nie mam odniesienia bo do instalacji zasadniczo używam graficznych instalatorów będących na wyposażeniu instalowanych systemów. A przy takiej instalacji nawet nie ma wyboru rodzajów partycji na podstawowe, logiczne itd.

Jest wybór później -- podczas kopiowania.

To akurat chyba mało kogo obchodzi. Użytkownik zasadniczo wkłada dysk instalacyjny do napędu i instaluje.