Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 21 Feb 2020 10:16:27 +0100

"Trybun" 5e4d170b$0$517$65785112@news.neostrada.pl

Bakapaery itp. mogą czegoś nie mieć, ale ich
głównym zadaniem nie jest obróbka partycji...

Fakt, i w nich są suwaki.

W bakaperach niekoniecznie są suwaki
i niekoniecznie można osiągnąć to,
co w partycjonerach.

Można partycję zbakapować i można odtworzyć
z bakapu, ale niekoniecznie założyć nową czy
skopiować...

Tych programów nie zaliczyłem zbyt wiele, ale kilka poznałem.

W moim wypadku - bez sensu. Systemy mam porozrzucane nie tylko po partycjach ale nawet po różnych dyskach. Tak więc żadne przewracacze systemu się i tak nie sprawdzą.