Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 20 Feb 2020 14:49:38 +0100

"ąćęłńóśźż" 5e4bf68a$1$512$65785112@news.neostrada.pl

: Generalnie bym uważał, bo przy przesuwaniu zdarzyło
: mi się stracić całą partycję z danymi.

Każdy program ma błędy.

: Pomieliło pomieliło, zniknęła i koniec, nawet programy

Czym mieliłeś?

: do odzyskiwania partycji jej nie widziały.

: Zwróć uwagę, że jak coś robisz to przesuwasz zadanie
: na listę do wykonania i dopiero osobno wykonujesz.

: Z doświadczenia lepiej nie wykonywać jednym klikiem
: po 2-3 zebrane zadania, lecz po jednym.

Różnie bywa/ Zleciłem kiedyś kilkukrotne kopiowanie tej
samej 32W10 i zasnąłem, po przebudzenu miałem OK -- jest
tak do tej pory pomimo lat.

Teraz akurat nie zleciłem wielu naraz, ale tylko z uwagi
na czasochłonność (; operacyjną ;) i niestabilność USB2.

Przesuwanie partycji przerwałem -- obaczę, ;) co uzyskam.
Na partycji tak sobie mi zależy, ale na oko jest OK.

LC

-----
Trzeba po prostu chwycić kursorem wybrany  obszar dysku/partycji i przesunąć w
lewo-prawo i wybrać.