Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sun, 9 Feb 2020 18:20:25 +0100

"Trybun" 5e3ebb17$0$551$65785112@news.neostrada.pl

Źle zrozumiałem, myślałem że chodzi o coś innego. Odpowiadając na pytanie - obecnie mam 3 systemy na dwu dyskach. Rozruch z linuksowego GRUBa.

Mając w laptopie tylko jeden dysk -- raczej ;) musisz mieć na
nim wiele systemów, jeśli chcesz ten sam komp bootować z różnych
systemów i nie chcesz często ;) zmieniać dysku... Laptopy zazwyczaj
mają jeden dysk lub jeden HDD i jeden dysk SSD, Oczywiście można
podstawiać dodatkowe dyski via USB czy eSATA bądź w miejsce CDVD
i są laptopy mieszczące w sobie wiele HDD i wiele dysków SSD...

Można też używać kompów wirtualnych...

Laptop czy stacjonarny - żadna różnica. Dyski wszędzie są takie same, a wiec i rozruch ten sam.