Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Fri, 7 Feb 2020 11:56:47 +0100

"Trybun" 5e3bced7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl

Już wstępnie widzę że to może być problematyczne.
Nie znam programu którym można tak precyzyjnie
zarządzać dyskami, czyli -partycja - miejsce
wolne - partycja, wolne miejsce itd.

IMO niemal każdy partycjoner jest do tego dobry.

Możesz zdradzić jak to robisz w swoim programie? Chyba ślepota jakaś mnie dopadła, bo nie widzę w żadnym programie takich możliwości.

Za to wygląda na łatwą i przyjemna operację
przy kombinacji 1 dysk - jeden system.

Ale zmiana systemu wymaga wówczas zmiany dysku. ;)

Jak to? Przecie instalowałem na tym samym dysku 10kę już po raz któryś w ciągu kilku dni..