Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Tue, 18 Feb 2020 15:09:39 +0100

"Trybun" 5e4a7874$0$557$65785112@news.neostrada.pl

MiniTool ma (przynajmniej teoretycznie bo nigdy nie
korzystałem) pokrętło którym można wybrać i ustawić
rozmiar pustej przestrzeni. Natomiast w mojej wersji
AOMEI nie widzę nic takiego.

Namiary na tą opcję w AOMEI poproszę.

Pod tym względem i AOMEI, i MiniTool, i masa innych oferuje
to samo i w ten sam (albo prawie w ten sam) sposób.

Poszczególne wersje mogą między sobą różnić się mocniej niż różne
programy między sobą. Pierwszy rzut oka może być mylący -- bo
kolejna wersja może wyglądem przypominać program konkurencji
lepiej, niż swą poprzednią wersję...

W używanej przeze mnie wersji AOMEI jest suwak! Trzeba po prostu chwycić kursorem wybrany  obszar dysku/partycji i przesunąć w lewo-prawo i wybrać. I cała filozofia. Zupełnie niepotrzebnie szukałem tej funkcji w menu kontekstowym.

No właśnie - te nowe wersje nie tyle się różnią funkcjami co ich obsługą. Temat chyba wyczerpany, dzięki.