Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 27 Feb 2020 12:56:49 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 27 Feb 2020 02:34:29 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e571ce9$2$550$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>Najwyraźniej swym własnym sądem osadzę samego siebie? -- to,
>co poniżej napisane, jest brednią. Dziś łatwo tę brednie
>obalić -- przed laty, gdy mędrDZy mnie uczyli, było trudniej.

>Stawiałem na interwencję Olafa...
>
>-=-
>
>Rzecz jasna ten, kto głupotę przeczytał i nie skrytykował
>tejże głupoty publicznie, nie musi być głupcem.

Nie czytam wszystkiego, a to, co czytam, to bardzo fragmentarycznie, usenet
chyba
zdechnie w ciągu roku, o ile nie wcześniej.