Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Thu, 27 Feb 2020 08:35:27 +0100

"Trybun" 5e525c54$0$17344$65785112@news.neostrada.pl

W moim wypadku - bez sensu. Systemy mam porozrzucane
nie tylko po partycjach ale nawet po różnych dyskach.

Ja teSZ mam na różnych dyskach.

Aż się wierzyć nie chce,. Nie miąłem pojecie
że programy do migracji systemów sa tak mądre.

Są kształcone -- potrafią czytać i pisać! ;)
[to nie ludzie!]

-=-

Trzeba poznać start komputera:
 BIOS-->MBR-->BootSektor_aktywnej-->pliki...

Wszędzie są sterujące kody maszynowe...

Ale to przeczy zdrowemu rozsądkowi, bo chyba gdy pierwszy raz chcę bootować z nowego dysku to ręcznie trzeba takie bootowanie ustawić w BIOSie? Przynajmniej ja tak robiłem, być może niepotrzebnie..