Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Tue, 18 Feb 2020 15:09:03 +0100
W dniu 17.02.2020 o 13:51, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 17 Feb 2020 12:26:49 +0100
  doszła do mnie wiadomość  <5e4a7874$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
  od Trybun <LeMxCh@jahu.cb>  :
"Trybun" 5e48fcbc$0$17355$65785112@news.neostrada.pl

Nie tylko AOMEI zachwalam, prawie każdy program tego typu jest dobry
do zakładania partycji, a generalnie wszystkie (no, może poza
MiniTool) do kitu jeżeli chodzi o możliwości gospodarowania wolnym
miejscem na dysku.
MiniTool gospodaruje miejscem przed partycją tak samo jak AOMEI.
(prawie tak samo -- ale nie jest to dobre miejsce do wyjaśnień i sporów)

MiniTool ma (przynajmniej teoretycznie bo nigdy nie korzystałem)
pokrętło którym można wybrać i ustawić rozmiar pustej przestrzeni.
Natomiast w mojej wersji AOMEI nie widzę nic takiego.
Masz tam tabelkę, wolne miejsce przed(wielokrotność megabajta lub gigabajta),
rozmiar
partycji(wielokrotność megabajta/gigabajta) wolne miejsce za(miejsce na
pozostałe
partycje), tak samo jest w Aiomei. Suwaki są do dupy. W Gparted jest dodatkowo
align
to(ustawić na MiB).

Jasne, jak to mówią - najciemniej pod latarnią. Wystarczy dokładnie się przyjrzeć, i zobaczyć że wszystkie programy do partycjonowania mają opcję ustawiania wolnej przestrzeni. W Easus czy Minitool jest to wybieranie czy wpisywanie pożądanych wartości, natomiast w AOMEI stary dobry suwak,. Tym nie mniej wszystko jest proste i jasne, zaprawdę nie wiem sam jak mnie dopadła ta pomroczność jasna.. ;-) Dzięki za info i zainteresowanie tematem.