Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycja odzyskiwania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycja odzyskiwania
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 17 Feb 2020 13:51:59 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 17 Feb 2020 12:26:49 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e4a7874$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <LeMxCh@jahu.cb>  :

>MiniTool ma (przynajmniej teoretycznie bo nigdy nie korzystałem)
>pokrętło którym można wybrać i ustawić rozmiar pustej przestrzeni.
>Natomiast w mojej wersji AOMEI nie widzę nic takiego.

Masz tam tabelkę, wolne miejsce przed(wielokrotność megabajta lub gigabajta),
rozmiar
partycji(wielokrotność megabajta/gigabajta) wolne miejsce za(miejsce na
pozostałe
partycje), tak samo jest w Aiomei. Suwaki są do dupy. W Gparted jest dodatkowo
align
to(ustawić na MiB).