Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dłuższe = lepsze ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dłuższe = lepsze ?
From: PeJot <PeJot@nigdzie.pl>
Date: Wed, 1 Jan 2020 19:50:22 +0100
W dniu 2020-01-01 o 18:49, ąćęłńóśźż pisze:
Można w Win 10 próbować instalować sterowniki spod Win 8/7 w trybie zgodności (czyli kliknąć prawym klawiszem na właściwości pliku instalacyjnego i zaptaszkować co trzeba). Choć Win 10 może chcieć przy każdej aktualizacji podmieniać sterownik na nowszy.
Ale co ma sterownik do zasięgu?

Do zasięgu to nic, ale ponieważ ta sieciówka lubi sobie zrywać połączenie wifi wtedy gdy naprawdę nie ma ku temu powodów, to zapytałem w tym wątku. W identycznym lapku pod W7 ta sama wifi zasuwa aż miło.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem