Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dłuższe = lepsze ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dłuższe = lepsze ?
From: PeJot <PeJot@nigdzie.pl>
Date: Wed, 1 Jan 2020 13:00:00 +0100
W dniu 2020-01-01 o 12:36, ToMasz pisze:
i faktycznie ma ona sporą przewagę zasięgu nad kartą wbudowaną.wbudowana w laptopa karta sieciowa wifi, ma dwie anteny umieszczone w
górnej części monitora. zazwyczaj. Lepszy zasięg innej karty wifi/anteny to raczej przypadek albo ściema. sprawdź czy różnica w "zasięgu" przekłada sie na wzrost realnego transferu.

Karta Asusa ma zdecydowanie lepsze transfery od wbudowanej. Może uszkodzona karta wewnętrzna ( już wymieniona ), może jej wewnętrzne anteny albo głupawe sterowniki pod W10 - nie wiem i nie mam pojęcia jak to sprawdzić.

jak Ci za mało "kresek" albo masz za wolny transfer, kup repeater albo jego odpowiednik. 10 usd maks, a za połowę tego też dostaniesz.

Nie o to chodzi. Jest czasem problem z zasięgiem wifi w hotelu, albo *najczęściej* na kwaterze prywatnej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem