Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Smutni, nie-Wierni

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Smutni, nie-Wierni
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 25 Dec 2019 10:04:21 GMT
jaNus pisze tak:

> Moi drodzy ateiści, agnostycy, i indyferentni:
>      — w ten Dzień Wspaniały składam wam niniejszym bolesne wyrazy
> współczucia, biedniście!

Nie bój żaby. Damy radę :)

> A tak poza tym: czyż maniackie "udowadnianie" że On nie istnieje,
> nie jest silną przesłanką, iż... wręcz przeciwnie?! Wszak nikt
> równie chorobliwie nie dowodzi, iż istnieje (dajmy na to)
> "największa liczba pierwsza", czyż nie?

Jest niczym w porównaniu z gęstą siecią biur na całym świecie
twierdzących, że istnieje.

> Obsesja owa w głoszeniu takiej *złej nowiny* (w przeciwieństwie
> do... przeciwnej!) wywodzić się po prostu *musi* w natręctwie
> maniakalnym, albo...
>      Albo imperatywu wysłuchiwania kontrargumentów, słów, że
>      jednak... istnieje!

To nie kwestia istnienia czy nie istnienia tylko kwestia wiary.
 Wierzyć można teraz w co się chcę, w facetów ze skrzydłami i we własną
wyjątkowość we wszechświecie. To wolny kraj ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.